Sista helgen

♡Allmänt / klass, skola, sommarlov / Permalink / 0
Och detta är sista helgen på sommarlovet, men själv har jag gett upp lite. Ligger hellre hemma och umgås med min mamma som är sjukskriven nu de sista dagarna på lovet istället för att försöka att göra något av dem. Men jag har ingen ångest för det, en bra dag är en dag som jag kan spendera med människor jag tycker om, så de bästa dagarna är med familjen, de bästa människorna i världen. 
Resten av denna helg ska jag jobba, dock bara 5 timmar så det är ju okej! Sen imorgon kväll så åker jag hem till Martin och sover hos honom, usch som jag längtat.

Men sen är det ny klass igen på måndag, för femte gången i livet... Men det blir la säkert bra får man hoppas.

Idag har jag som sagt inte gjort så mycket mer än att vara hemma. Martin kom hit när han hade tränat klart för att jag saknade honom såå men han var väl endast här i lite mer än en timme sen var det dags för honom att jobba.

Till top