◃ Day 4 ▹

♡10 Dagar / Permalink / 0
Dag 4 - Mina favorit tv-serier
 
Alltså denna är viktig af! Jag kollar på serier varenda dag, det är det som räddar mig. Ingen film i världen slår en säsong av One Tree Hill.
 
Jag har kollat på: One Tree Hill, The O.C, The Carrie Diaries, Gossip Girl, The Vampire Diaries, The Originals, American Horror Story, Pretty Little Liars, Skins, Orange is the New Black, Bones, The Walking Dead, Orphan Black och Andra Avenyn.
Och ni undrar om jag inte gjort något annat än att kolla på serier och svaret är nej, det har jag faktiskt inte! 
 
Min lifesaver har alltid varit One Tree Hill, enda sen jag började kolla på den för snart 4 år sen så har jag kollat om den ca 9 gånger. 
Ska jag spalta upp dessa i favorit-ordning så ser det ut såhär:
1. One Tree Hill
2. The O.C 
3. The Vampire Diaries
4. Orange Is The New Black
5. The Carrie Diaries 
6. Orphan Black
Sen får resten vara 7 haha.
 

 
Till top