Catching up

♡Allmänt, ♡Kläder, ♡Vänner / kappa, shopping, skor / Permalink / 1
Livet kommer emellan ibland då man inte riktigt har tid eller ork att blogga, and that's that, men försöker iallafall! 
 
Jag har mest varit med Martin de senaste dagarna. Träffat Elin och fikat i måndags och varit i Stockholm med Martins familj igår. Hittade dock ingenting i Stockholm, letade kanske inte så mycket heller, blir mest jakt efter kläder till pojken min när man shoppar hehe. 
Men idag var jag på stan här hemma, då jag hade tid hos tandregleringen runt 14. Så jag gick dit och gick sen på stan en stund och köpte en kappa, ett linne och ett par skor. Sen träffade jag Linn och fikade med henne. Usch vad jag saknat min bästis, inte träffats sen i början av Juli!! 
 
När jag skulle köpa kappan så var den trasig i en utav hällorna så de fick skicka den till skräddaren och nu när jag kom hem såg jag att kappan hade fickor, men de var igensydda så jag satte mig direkt och sprättade upp trådarna, för fickor vill man ha! 
 
#1 - - Ida:

Så snygg kappa och skor!!

Svar: Jaa visst var dem!
Ida Johansson

Till top