Aldrig passa in

♡Skola / Permalink / 1
Har knappt gjort något idag ändå är jag totalt utmattad. Bara av att gå in i skolan sugs man ur en massa energi...
Nytt år, nya lärare, ny klass. Igen. 
Vi var i skolan i ca 2 timmar, trodde jag verkligen inte eftersom det vanligtvis endast är upprop och sen får man dra ungefär. Klassen var väl rätt härlig, men förändringar är alltid konstigt. Har aldrig riktigt känt att jag passar in någonstans, verkligen inte nu. Hoppas att sånt försvinner med tiden, att inte känna sig tillräcklig eller att aldrig passa in. Helst skulle jag hoppa över skolåren, som ska vara de bästa i ens liv och bara bli vuxen, som har en plats i livet med kunskap och stabilitet. Låt dessa år gå fort snälla, låt mig få tappa den känslan.

#1 - - Emilia Åkerberg:

Vet precis hur det känns! Så kände jag när jag började gymnasiet förra året, vilket var nog den största anledningen till att jag hoppade av.. Förhoppningsvis går det över om ett tag! ♥ Massa kramar

Svar: Usch det är jättejobbigt verkligen!
Ida Johansson

Till top